Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Po otrzymaniu odpowiedzi na przesłany dokument co do zwrotu/reklamacji prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu i gwarancją na adres wskazany przez sprzedawcę.

Zwrot towaru
1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru jeżeli produkt był nie używany. Natomiast takiej możliwości już nie będzie jeśli towar był używany (w sposób wykraczający poza zwykłe sprawdzenie).

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na adres e-mail: uroda.kontakt@gmail.coom

2.Odesłanie produktu
Po otrzymaniu odpowiedzi na przesłany dokument co do zwrotu prosimy o odesłanie produktu na adres wskazany przez sprzedawcę.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 



Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl